Friday 10 April 2009

Same ol' excuses....

Alasan:  Busy.

Walaupun yang sebenarnya saya amat-amat rajin membaca tapi, bukan textbook Surgical Pathology yang saya kena baca cover-to-cover tu.  Saya amat rajin tahap cemerlang, mengikuti blog-blog politik dengan penuh interest di sepanjang 3 PRK lepas, dan sebelum itu, dan insyaAllah selepas ini juga.  Cuma, idea-idea saya untuk update blog saya, hanyalah setakat di dalam kepala sahaja.  Tak terlepas ke jari jemari untuk saya menaip dan coretkan dalam blog saya ini.  :).  Inilah saya dapat simpulkan, saya mewarisi sedikit genetik dari Papa saya yang gemar tentang hal-hal kemasyarakatan, termasuklah politik semasa.  Cumanya, saya tidak terlibat secara langsung, bukan seperti Papa saya.

Hari ini, hari Jumaat 10hb April.

Nanti saya sambung semula.  Nak pergi Billion.....







No comments:

Jom Borak

Name :
Web URL :
Message :