Thursday, 21 February 2008

Tired lah!

Menjawab soalan kakPB, yup, memang 'duk nenggung' (duk termenung) bila pikir nak pack barang2.

Letih?
Yup, had a full day today, on call and 2x 2hours lectures. My brain cells are exhausted.

Letih?
Yup, bila pikirkan barang-barang yang belum pack, yang kena angkut, yang kena sangkut bla bla bla....

Letih?
Ye, asyik tengok RM keluar macam air. Tapi takpe, ingat kata-kata papa, duit abis tapi bende nampak.

Letih?
Ye, nak plan pemindahan. Nak plan pre-removal solat hajat. Post-removal ex-home cleaning.

Letih?
Ya, assignment, ada satu lagi nak kena buat. Presentation hari Ahad ni. Presentation 3hb depan. 2 reports tak siap lagi.

Letih?
Kalau letih, pergilah berehat. Kan?

Excited?
Yessssssssss, lampu, kipas semua dah pasang.
Esok project pasang track langsir dan basuh rumah.
Lusa, orang pasang blinds janji nak datang.
Mungkinlusa boleh pasang langsir juga.


Macam ni kut ek, orang rasa bila nak masuk rumah sendiri? Excited campur pokai.....



Later lah...
Have a good weekend

2 comments:

mama ranggie said...

take ur time...

rest k!

Ajzie said...

wahhh seronok nak pindah rumah baru nih.. Kalau boleh semua nak yg terbaik kan..

Jom Borak

Name :
Web URL :
Message :