Tuesday 22 April 2008

Demam teruk!

Jap lagi nak exam theory ni.
Walaupun ni exam trial sebelum final, tapi bahang kehangatan exam ni tetap saya rasai.

Pagi tadi 3 jam exam practical.
Petang ni, 2 paper, multiple choice dan essay.

Esok, sama.

Dulu, lepas abis aje paper last SPM 1991, lompat2 dengan member, kata 'yahooo lepas ni takde exam dah!!'. Ye saya lupa dunia sekejap tika itu. Semenjak dari tahun 1992 hingga la ni, dalam hidup saya, ada ajeee la exam akademik. Yang saya sendiri cari pasal, mungkin.

Lepas abis master ni, demam exam pun kena tempias, sebab anak-anak dah mula masuk sekolah tinggi dari tadika; time dorang exam, mummy dorang pun demam exam sama gak......ini menurut kata lecturer saya hari tu. Mungkin ada betulnya.

Exam ooo exam....

Later lah...

4 comments:

NBK466 said...

Mana mungkin SPM tuh last exam...last exam tuh hah...kat padang masyshar nanti..hu..hu..hu..

KAMATO said...

Selagi kita hidup kita di tuntut untuk belajar dan terus belajar, exam hanya sebahagian menguji kefahaman pembelajaran kita

simah said...

esp bila umur dah mula berumur ni nak exm lagi... leceh kan faez! hang in there!!!

happy mother's day...

dah...pi peluk ur angels... at least dalam exam tu... bila tengok depa senyum lega la sikit kot :0)

Dentist said...

a'kum...saya anis nak berkenalan ngan akak ni!!!... good luck in ur xm

Jom Borak

Name :
Web URL :
Message :