Tuesday 3 October 2006

Hidup baru 3

Waduhhhh letihnya. Sejak Ogos lagi tak berenti lagi bab pindah randah ni. Tak larat dah weh rasanya.

Hari ni 3 Oktober, kami ber4 akan offically pindah masuk ke rumah sewa kami di Pengkalan Chepa. Jap lagi, lepas pejabat pos buka (sebab nak kena pos surat dulu) kami akan berlepas menuju ke negeri 'bulan mengambang'.

Saya akui memang saya rasa teramat letih dah ni. Tapi terpaksa tabahkan hati, kuatkan semangat sebab sikit aje lagi semua mender nak settle.

Sekarang ni yang tinggal nak diselesaikan
1) Pendaftaran dengan Majlis Perubatan...banyak pulak dah la procedure dan segala maknenek nak kena bagi....
2) Menantikan berita dari USM pasal offer dorang hari tu....
3) Portfolio yang tinggai lit.review tu....
4) 2nd shipping dari UK

Yang pastinya, saya dapat rasa duit simpanan saya macam air yang mengalir......aduiii....masuk takdak, keluarnya banyak.....sabar aje la...

Selamat menunaikan fardu Ramadan
Selamat menyambut Eid Mubarak

Later.....

6 comments:

NBK466 said...

Takpe lah doc..nie lah seperti kata org2 Singapura semasa Singapura dilanggar todak dahulu 'bersusah2 dahulu...bersenang kemudian'

p/s : 2nd shipping tuh musti ada ' hand fruits' buat den..he..he.he..

Ajzie said...

selamat kembali ke Msia. Kami tahun depan plak.

Salam

Kaklong Syikin said...

salam,

wah tertinggal dua entries..

takpelah ngan segala ujian yg dtg ni asalkan suami ada di sisikan..akan kuharungi jua..alahai..

saya rasa dr. masih lagi culture shock ngan budaya kita yg dr. rasa jauh berbeza ngan budaya org barat sanakan..

saya harap, ada masa free nanti, dr. buatlah entri perbandingan positif n negatif antara neg.kita n tpt lama dr. dulu ya..

moga cita2 dr. termakbul..amin

Mama Sarah said...

Dr, Saya ni silent reader. Hari ni baru rasa kuat sket nak tanya. Dr ada adik yang suatu ketika dulu sekolah di Assunta tak? SEbabnya saya rasa saya classmate and duduk sebelah dia masa form 2. kalau benar andaian saya, kirim salam ok? and kalau dia rajin nak contact nanti saya beri email add.

Anonymous said...

so,amacam? jadik ke?

Izhal said...

hello puan doktor :)

saya dah jumpa dr raja kamil... bilik dia sebelah bilik saya, macam zaman baru masuk kerja dulu heheh...

memang betui la tu... kat malaysia ni rasa duit kluar macam air terjun neee...

Jom Borak

Name :
Web URL :
Message :