Saturday, 1 April 2006

Mimpi atau realiti?

Dah 2 malam berturut-turut dapat mimpi yang hampir sama, mimpi tgh dok masukkan entry blog.
Adakah ia satu alamat?
Adakah ia satu tanda?

Memang pun dah 3 hari tak tulis apa-apa dalam blog.

Nanti la sambung

5 comments:

Syikin said...

assalamualaikum...

salam kenal. saya lompat drp blog kak sya.

dah lama ke duduk uk ni? keje kat sana or sambung belajar?

seronok dpt duduk kat luar negeri ni bila ada peluang wlwpun sekejap.

FaEzHussain said...

waalaikumsalam

salam kenal.
dekat 4 tahun duk UK ni, dah dekat nak balik dah insyaAllah.
suami yg belajar.so, kita pun keje la jugak sikit2, sebab tak nak bg hilang skill.

ha'a baru2 ni jengah blog kaksya, baca tergelak2 pun ada, menitiskan air mata pun ada...

Syikin said...

Hehe..pasal entri mimpi atau realiti nikan..rupa2nya petanda org nak dtg blog (sayalah tu..hehe, perasan)

wat part-time doktor ke?

oh ya, tq singgah blog saya :D

FaEzHussain said...

syikin, sama-sama....semuga dengan berblog ni kita dapat mencari kawan-kawan baru...dapat tukar2 ideakan?

Syikin said...

:D, certainly.

Jom Borak

Name :
Web URL :
Message :