Friday, 21 July 2006

Bende magic

Kisah 2 orang budak ni.
Terjumpa satu bende.
Kurus tegak ukuran badannya.
Kepalanya besar, bertelinga tiga.
Kalau ditekan butang dibadannya, maka bergeraklah telinga dan kepalanya.
Dan nyamanlah udara.
Sesuai untuk musim panas ini.

Inilah dia, dua orang budak yang 1st time ada kipas kat rumah.
Itu belum jumpa kipas ceiling lagi tu, mau terlopong dok dongak ke atas....:D


Adik asyik nak tekan button je


Abang asyik nak nyayi aje di depan pusingan angin kipas

2 comments:

yus said...

heheh ....baru beli kipas ker kak? Kipas kat rumah yus tak beli, ada org buang kat tempat kerja, din amik, sbb kepala dia dah rosak sikit, Din betulkan. Aqil n Alia pun suka noo main kat kipas tu, jakun anak2 kita ni ek..

Syikin said...

baik2 tau dr. ngan kipas besar ni, sebab rmh saya pun ada kipas camni.

satu hari, si Hudalah, suka nao dia peluk kipas ni sambil pijak atas tapak dia yg bulat besar tu. entah camner, dia tertarik kipas tu, jatuh hempap badan dia. syukur tak de cedera ke apa, cuma terkejut aje.tp maulah satu rmh bergegar ngan tangisan dia.

hehe...blhlah takutkan abg n adik ngan citer huda ni kalau nampak depa sakan main kipas ni.

Jom Borak

Name :
Web URL :
Message :