Tuesday 9 May 2006

Yeah Yeah...

Jam di sudut kanan laptop sudah menunjukkan 4.06 pagi. Saya masih di depan muka bersegi ini. Baru siap satu bahagian dari 3 artikels yang saya kena critically analyse (macam canggih aje bunyi nyer).

Di waktu yang sama, 2 tetamu istimewa saya sedang memasang tali pinggang dalam pesawat MH berapa ntah, ke London. Disebabkan gara-gara syarikat pernerbangan BolehLand telah menghentikan semua penerbangan ke Manchester, tetamu-tetamu istimewa saya terpaksa menaiki 2 kapal untuk terbang ke sini.
Kami menanti dengan sabar ketibaan tetamu-tetamu istimewa ini jam 21.50 nanti.

Enak dibuai mimpi dua anakku

4 comments:

Anonymous said...

cewah..boleh la kirim belacan dari malaysia untuk dibawa ke UK..

Izhal said...

saya confius sikit dengan penulis blog ni? faezhussain ni suaminya ke isterinya??? namanya ala-ala nama unisex bagi saya... ;)

Kaklong Syikin said...

oh..moga siap cepat selamat terima tetamu

FaEzHussain said...

dr nurul
ha'a bukan setakat belacan aje, macam2 lagi

encik izhal
sorry.nama penuh sayakan seperti di atas. gambar yg ade tu, saya yg disebelah pelukan jejaka itu (hubby saya daa).nama saya dipendekkan guna 1st four letters aje sebab omputeh tergeliat lidah nak sebut nama saya yg penuh... so saya pun tergunakan nama ini untuk semua hal. :D

puan syikin
terima kasih :)

Jom Borak

Name :
Web URL :
Message :